wtorek, 22 lipca 2008

List od Jezusa






List od Jezusa



Moje dziecko;



Bardzo Cię kocham.



W moich oczach jesteś godne Miłości.



Stworzyłem Cię dokładnie takim, jakim jesteś.



Nie myśl źle o sobie, bo nie widzisz siebie takim,



jakim ja Ciebie widzę.



Właśnie takim Ciebie kocham.






Odpoczywaj w mojej Miłości.



We wszystkim miej świadomość mojej Obecności.



Daję Ci cierpliwość, radość i pokój.



Postaraj się dostrzec moje czułe, troskliwe dary.






Przecież jestem Twoim Pasterzem



i chcę Cię prowadzić.



KOCHAM CIĘ!






Nie zajmuj się zbytnio sobą, to ja odpowiadam za Ciebie



i nie pozwolę, by Ci się stało coś złego!



Będę Cię zmieniał w sposób subtelny i delikatny,



lecz niekoniecznie wtedy, gdy sam się będziesz o to starać.






Nie chcę walczyć przeciwko Twoim wysiłkom,



więc i Ty nie walcz ze mną.



Raczej odpocznij w mojej Miłości.



Tak bardzo pragnę i tęsknię za tą chwilą,



gdy będę mógł Cię Kochać w Twojej Wolności.






Ciągle chcesz być "Kimś", a przecież tylko



ja wiem kim jesteś naprawdę. Uspokój się.



Moja Miłość wystarczy.



Zaspokoję wszystkie Twoje potrzeby.Popatrz na mnie:



Kocham Cię!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz