niedziela, 20 lipca 2008

Nawiązywanie kontaktu z Aniołami


Anioły miłości, istoty światła
proszę , oświećcie mnie tu i teraz.

Pomóżcie mi wnieść magię do mojego życia,
tak żebym mogła dzielić się nią z innymi.

Pomóżcie mi napełnić moje serce miłością,
tak żebym mogła dzielić się nią z innymi.

Napełnijcie moje serce światłością i miłością
w chwili gdy do Was mówię.


Nawiązywanie kontaktu z Aniołami nie jest trudne. Miej oczy i uszy otwarte na wiadomości, które mogą zostać przekazane w różnej formie, na przykład poprzez przyjaciela, nieznajomego, przypadkowe włączenie telewizora lub radia i usłyszenie odpowiedzi, której się szuka.

Zaakceptuj fakt, że twój Anioł jest z tobą w tej właśnie chwili. Zamknij oczy i poproś swojego Anioła, żeby dał ci jakiś dowód na to, że jest przy tobie. Być może poczujesz ciepło, zmianę energii wokół siebie lub pewną "świadomość", że od tej pory nigdy nie będziesz sam.

Wyrób w sobie nawyk spędzania czasu samemu z sobą i swoim Aniołem każdego dnia. Za każdym razem, gdy stoisz w kolejce lub tkwisz w korku, poświęć ten cenny czas na wspólne komunikowanie się.
Zacznij cieszyć się swoją wzmożoną jakością życia, skoro już wiesz, że twój Anioł jest z tobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz