wtorek, 26 sierpnia 2008

Jak rozpoznajemy Anioła



Istnieją wyraźne cechy rozróżniające, po których można rozpoznać, czy ma się
do czynienia z aniołem, czy z ciemnym duchem. Duchy są duszami zmarłych. Anioły
a zatem duchy dobre i opiekuńcze - są posłańcami Boga.
Duchy - podobnie jak anioły - mogą m.in. przybyć w formie myśli, snów, uczuć.
Istnieją typowe cechy charakteryzujące obecność ducha: kiedy przybywa duch,
jest odczuwalny jako chłodniejszy powiew - tak, jakby ktoś zostawił otwarte drzwi.
Kiedy się go dotknie lub przez niego przejdzie, odczuwa się nagłe, przenikliwe zimno.
Kiedy duch materializuje się, wówczas przyjmuje swoją dawną, ludzką postać.
Światło ducha jest podobne do przytłumionego, mlecznego światła mgły i jego obrysy
nie wskazują na ludzką formę. Duchy są zniewolone i związane formą. Najczęściej
nie mają stóp.
Wiele duchów jest przywiązanych do sfer materialnych przez swoje bolesne
wspomnienia z pobytu na Ziemi, żądze i tęsknoty, niespełnione związki itd.
Są to bezsilne cienie, które nie są w stanie przejść na drugą stronę.
Charakter zachowują taki jaki miały za czasów ziemskiej egzystencji.
Mogą więc być np. złośliwe, przyjacielskie
lub nienawistne. Wiele duchów niszczy żyjących, przybywają do swoich
dawnych miejsc zamieszkania, rozpaczliwie krążą po pomieszczeniach
zawodzą i psocą, a wszystko po to, aby zwrócić na siebie uwagę,
móc działać demonicznie i złośliwie.
Duchy zmarłych mogą objąć w posiadanie człowieka, aby przez niego
uwalniać się ze swoich ziemskich tęsknot. Mogą wyrządzać wielkie szkody.
Jednak istnieją również duchy, które powracają do nas z własnej woli,
ponieważ my ich lub one nas pokochały.
Takie duchy mogą stać się naszymi Aniołami Stróżami.
Różnica pomiędzy nimi a „zmarłymi", których dusze wciąż
trzymają się Ziemi jest taka, że w obecności tych pierwszych
spływa na nas ciepłe, pełne światła,
delikatne uczucie bezpieczeństwa.
Nikt, kto zobaczył anioła lub nawiązał z nim kontakt,
nie wątpił ani przez chwilę, że ma do czynienia
właśnie z nim. Wrażenia ze spotkania z aniołem nie da się
pomylić z niczym innym. Dla kontaktu z aniołem charakterystyczne są
ciepło i światło: „I nagle dotknęło mnie światło...",
„Przepłynęło przeze mnie ciepło...",
„Strumień energii dodał mi odwagi...",
„Czułem, jak unoszę się do góry...",
„Przeszła na mnie świętość i wypełniła mnie...",
„Przepłynął przeze mnie strumień nieskończonej miłości i wdzięczności...".
Są to tylko nieliczne wypowiedzi, które wskazują na obecność anioła.
Wszyscy, którzy doświadczyli kontaktu z aniołem, mówią o cieple,
dobroci, miłości i promieniującym, iryzującym świetle o świetlistej barwie
lub o odżywczym, promieniującym, nadziemskim, białym, czystym połysku.
Obecność anioła wypełnia człowieka radością, głęboką czcią,
wielkim szczęściem. Anioły objawiają się po to, aby nas umocnić,
podnieść na duchu. Przynoszą pomoc, przesłania, promienie nadziei,
wyroki itd.
Kiedy materializują się, ich światło promieniuje szeroko, ponieważ
nie są związane z żadną formą i dlatego mogą ukazywać się
w dowolnej postaci. Są wolne. Ich promieniowanie jest przepełnione
miłością i dobrem. Kiedy przybywa anioł, ludzie często czują ciepło,
spokój, bezpieczeństwo, ufność. Anioły zostawiają za sobą pachnące,
jasne ślady, harmonijne dźwięki pełne miłości
i słodycz niebiańskiego królestwa.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz